Mens Vi Venter

 

Reddet fra røvere i Pakistan!

 

Takk Gud for Hans velsignelse og beskyttelse. Den andre november 2006 hadde jeg et offentlig møte i Youhanaabad. Rundt 100 mennesker var til stede. Da vi var underveis til møtet ble vi beskyttet av Guds mektige hånd fra ranere. Dette område av Pakistan er i en slik tilstand at normal transport er risikofylt etter solnedgang. Jeg leide en van hvor vi stuet inn mitt lydanlegg og musikkinstrumenter og dro sammen med mitt team. Det var mørkt da vi plutselig så at landeveisrøvere hadde blokkert veien for å stoppe bilen, og ta hva vi måtte ha med oss av verdier. Sjåføren vår var erfaren og snarrådig. Han bråsnudde ikke og nektet å stoppe men passerte hindringen ved å kjøre utenfor veien og klarte i full fart å komme opp på veien igjen etter blokkeringen. Uten å planlegge det hadde ranerne laget hindringen et sted hvor dette faktisk var mulig. Jeg takker Gud for at det ikke skjedde en ulykke. Vi rakk fram i god tid. Gjennom møtet følte alle en enorm velsignelse, men Satan prøvde igjen å angripe oss. Hele lydanlegget sluttet å fungere på grunn av at elektrisiteten hele tiden skiftet styrke, men all takk til Gud, til tross for alle problemene, var det 30 mennesker som ga sitt liv til Herren Jesus Kristus ved å angre sin synd, ta imot Jesus som sin Frelser og akseptere Bibelens sannheter. En 60 år gammel dame opplevde et mirakel da hun overga seg til Frelseren. Hun ble helt frisk fra sin leddgikt. Husk oss i deres bønner. Må Herren bruke oss til å bringe fortapte sjeler til Kristus. Må Gud velsigne dere alle.

 

(Pastor Patras, Pakistan. Denne pastoren skal nå med hjelp fra “Omega Ministry” begynne omfattende evangeliske kampanjer i Pakistan for å spre det evige evangelium som er omtalt i de tre englers budskap i Åp. kap. 14.

 

 

 

 

 

 

 


Tilbake:
opp
topp
 
Mens Vi Venter - Nr. 48 (15. årgang) 1 /2007
Les hundrevis av artikler her:
http://www.mensviventer.no